4 Ocak 2011 Salı

ÖNCELİKLİ ÇALIŞMA ALANLARIMIZ

SAGLIK HİZMETLERİ:
Önce Göznuru (Sight First) Programı Diyabetik retinopati, Glokom, Katarakt, Kornea transplantasyonu ve göz bankaları, Trahoma, A vitamini eksikligi, Nehir körlügü, Diyabetik bilinçlendirme ve taramalar ile diyabet kampları, LEHP ve yaşlılıktan kaynaklanan hastalıklar...

İşitme ve konuşma Engellilerine Yönelik Programlar Rekreasyon kampları, cihaz temini kampanyaları, bilinçlendirme çalışmaları...

Engellilere Yönelik Programlar Özel Olimpiyatlar(Opening Eyes)

EGİTİM HİZMETLERİ:
Lionların önem verdigi konuların başında egitim gelmektedir.Bunlar:

  • Okul öncesi egitime destek programı
  • Her egitim seviyesindeki ögrencilere verilen burslar
  • Okuma yazma ve mesleki egitim kursları
  • Kültür ve sanat hizmetleri
  • Liderlik egitimleri     
GENÇLİGE YÖNELİK HİZMETLER:




  • Leo Kulüpleri Programı
  • Gençlerarası Degişim Programı
  • Barış Posteri Yarışması
  • Sokak Çocuklarına Yönelik Hizmetler
  • Engelli Çocuklara Yönelik Egitim Hizmetleri
  • Lions Quest
 ÇEVRE HİZMETLERİ:
1972 Yılından bugüne kadar Lions Kulüpleri tarafından gündeme alınmıştır.Bu kapsamda yapılan çalışmalar:

  • Atık toplama ve geri dönüşüm projeleri
  • Çevre temizlik kampanyaları
  • Agaçlandırma projeleri
  • Egitim ve bilinçlendirme projeleri
  • Uluslararası çevre fotografları yarışması
ULUSLARARASI İŞBİRLİGİ VE YARIŞMALAR :

  • Uluslararası Kulüp İkizleşme Programı
  • Uluslararası Yarışmalar
  • Kültürel Degişim Programı
  • BM ile Lions Günü
  • Uluslararası Ortak Projeler
  • Uluslararası Barış Posteri Yarışması
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder